Tēmas 3.klases mācību programmā:

Sasniedzamie rezultāti liecībā:

Latvija, piederība, tradīcijas, simboli

Piedalāmies Lāčplēša dienas lāpu gājienā

Pētām Latvijas valsts un nacionālos simbolus.

Latvijas simbolu krustvārdu mīkla svētku pusdienām.

Gatavojoties 4.maija svinībām, skatamies video par Latvijas neatkarības atjaunošanu.

Taupīga resursu izmantošana:

  • Roberts veic aprēķinus, lai izvēlētos izdevīgākos saviem projektiem vajadzīgo materiālu iegādes veidus;
  • rūpīgi izvieto detaļas, lai efektīvi izlietotu materiālus;
  • piedalās atkritumu šķirošanā un kompostēšanā;
  • kopīgi izlasījām un pārrunājām grāmatas "Plastmasas huligāni" un  "Plastmasas huligāni. Draugs pazudis"

Uzņēmējdarbība:

Roberta Valdorfa reizināšanas apļu gatavošanas bizness:

  • Materiālu plānošana un iepirkšana;
  • Sagatavju veidošana;
  • Apļu veidošana;
  • Apļu iepakošana un nosūtīšana klientiem;
  • Iegūto līdzekļu tālāka ieguldīšana nākamo materiālu iegādē.

Robertam interesējošo firmu vēstures izpēte:

  • Makita
  • Milwaukee

Sociālo zinību jomas, kas apgūtas saskaņā ar Montesori pedagoģiju:

  • stāsts par cilvēku rašanos;
  • civilizācijas attīstba no Akmens laikmeta līdz senajai Ēģiptei;
  • cilvēku vajadzības;
  • dažādie veidi kā var apmierināt vajadzības;
  • kā cilvēki sadarbojas, lai apmierinātu vakadzības, jeb cik cilvēki pielikuši savu roku, lai Roberts šodien varētu apēst mango augli.