Tēmas 3.klases mācību programmā:
Sasniedzamie rezultāti liecībā:
Latvija, piederība, tradīcijas, simboli
Piedalāmies Lāčplēša dienas lāpu gājienā
Pētām Latvijas valsts un nacionālos simbolus.
Latvijas simbolu krustvārdu mīkla svētku pusdienām.
Gatavojoties 4.maija svinībām, skatamies video par Latvijas neatkarības atjaunošanu.
Taupīga resursu izmantošana:
- Roberts veic aprēķinus, lai izvēlētos izdevīgākos saviem projektiem vajadzīgo materiālu iegādes veidus;
- rūpīgi izvieto detaļas, lai efektīvi izlietotu materiālus;
- piedalās atkritumu šķirošanā un kompostēšanā;
- kopīgi izlasījām un pārrunājām grāmatas "Plastmasas huligāni" un "Plastmasas huligāni. Draugs pazudis"
Uzņēmējdarbība:
Roberta Valdorfa reizināšanas apļu gatavošanas bizness:
- Materiālu plānošana un iepirkšana;
- Sagatavju veidošana;
- Apļu veidošana;
- Apļu iepakošana un nosūtīšana klientiem;
- Iegūto līdzekļu tālāka ieguldīšana nākamo materiālu iegādē.
Robertam interesējošo firmu vēstures izpēte:
- Makita
- Milwaukee
Sociālo zinību jomas, kas apgūtas saskaņā ar Montesori pedagoģiju:
- stāsts par cilvēku rašanos;
- civilizācijas attīstba no Akmens laikmeta līdz senajai Ēģiptei;
- cilvēku vajadzības;
- dažādie veidi kā var apmierināt vajadzības;
- kā cilvēki sadarbojas, lai apmierinātu vakadzības, jeb cik cilvēki pielikuši savu roku, lai Roberts šodien varētu apēst mango augli.