Mācās izjust dažādus ritmus un skaņu garumus:
- pastaigas laikā ejot dziesmas ritmā;
- plaukšķinot dažādus ritmus, veidojot ritmus, kas jāplaukšķina mammai;
- spēlējot dažādus ritmus uz ksilofona.

Mācās saklausīt mammas spēlētās melodijas pēc skaņu augstuma zīmējuma.

Mācās nospēlēt uz ksilofona dziesmu Zvaniņš skan. Mācās izjust un saprast ritmu, nošu garumu, augstumu, taktis.

Mūzikas instrumentus pētījām, izmantojot mobilo aplikāciju.

Darbojamies ar ritma kartiņām:
https://www.teacherspayteachers.com/Product/Rhythm-Cards-Mega-Pack-Kodaly-Notation-2101561

  1. Es noplaukšķinu ritmu, Roberts atkārto;
  2. Es noplaukšķinu ritmu, Roberts atrod atbilstošo ritma kariņu. Tad mainamies vietām un es meklēju kartiņas, bet Roberts tās izspēlē;
  3. Es nopēlēju ritmu uz kāda pūšamā mūzikas instrumenta, Roberts atrod ritma kartiņu un atkārto to pašu ritmu ar citu instrumentu. Tad spēlējam abi kopā vairākas reizes pēc kārtas. Kad ar vienu kartiņu viegli tikt galā, vienlaicīgi nospēlēju divas ritma kartiņas un jāmeklē/jānospēlē abas;
  4. Abi piemeklējam vārdus dziesmai, ko izveidojam no dažādām ritma kartiņām.

Priecājos, ka nopirku kazū. Tas ir lielisks instruments, ar kuru radīt un izjust paša radītu mūziku. Ar to var savu balsti pārvērst daudzveidīgāš mūzikas skaņās:
https://veikalsupe.lv/index.php?route=product/product&path=62&product_id=259