3.klases sākumā atkārtojam laika nolasīšanu no pulksteņa un pierakstu. Šī tēma nav 3.klases programmā, bet es redzu, ka ikdienā nerodas tik daudz situāciju, lai uzturētu līdz šim apgūto. Piedevām, šorīt Roberts lasīja stāstu, kur bija pieminēts pulkstenis un laiks un tas tik labi nostrādāja kā tilts uz matemātikas uzdevumiem par laiku!

Aicinu Robertu salikt stundas Montesori pulkstenī. Lai izaicinājums būtu lielāks, dodu pa vienai stundai un tad to izņemam. Pretējā gadījumā Roberts veikli aprēķina, kur jābūt stundai, vadotoes no jau ievietotajām stundām.

Turpinājumā Roberts atzīmē kartiņās pareizo laiku. Ja nepieciešams, izmanto mācību pulksteni ar saskaņotiem stundas un minūšu rādītājiem. Atzīmēt ar zīmogu ir daudz interesantāk, tāpēc ar prieku var izpildīt daudzus it kā garlaicīgus uzdevumus.

Tad viņš gatavo "izlidošanas biļetes", kur izlidošanas laiku nosaka ar izlozi (metot kauliņus). Nosacījums ir, ka lidojumi notiek dienā, tāpēc 3:00 tiek pārveidots par 15:00.

Laika sajūtu mācību laikā palīdz veidot vizuālais taimeris.

Citu dienu Roberts veido nopietnākas lidojumu kartes.